GARANCIA2018-12-10T08:54:27+00:00

Garanciával kapcsolatos kérdések

Azért dolgozunk, hogy Te teljes mértékben elégedett legyél velünk és a termékeinkkel.
Azonban tudjuk hogy mindenhol előfordulhatnak kellemetlenségek, ha így történne, minden erőnkkel
azon leszünk, hogy megoldjuk.

Élhetsz a 28 napos visszafizetési garanciáddal. Azt javasoljuk Neked, hogy a lehető leghamarabb
nézd meg a csomagod tartalmát, ugyanis a 28 nap leteltével már nem tudunk Neked segíteni.
Ha problémád van, kérlek írd meg nekünk a hello@makeup4u.hu Email címünkre.

Természetesen erre is van lehetőséged.

  • Azt fontos tudnod, hogy nem szükséges megindokolnod, hogy miért akarsz elállni a vásárlásodtól.
  • Ehhez jogod van. Ez esetben a teljes vételárat megtérítjük neked (a visszaküldés költségét nem.)
  • Jelezd nekünk E-mailben: hello@makeup4u.hu

Ide kell visszaküldened a csomagot:

  • Címzett: Német Sándor
  • 1118 Budapest, Frankhegy utca 11-12 között (Átvételi pont )
  • Hétfőtől-Péntekig 10:00-16:00 tudjuk átvenni a csomagot.

Ezekre ügyelj majd:

  • Ha használtad, már tudsz élni az elállási jogoddal
  • A termék és annak eredeti csomagolása nem lehet sérült
  • Utánvéttel nem veszünk át visszaküldött csomagokat
  • Ez esetben a visszaküldés költsége téged illet
  • A termék árát a banki folyószámládra fogjuk utalni
  • Visszaküldött terméket csak nyitvatartási időben tudunk átvenni

A termékeinket úgy csomagoljuk be, hogy ez ne történhessen meg, de azért előfordulhatnak véletlenek.
Ha a termék csomagolása sérült és úgy ítéled meg, hogy használhatatlanná vált, akkor kérlek, hogy ezt
legkésőbb a kiszállítást követő 24 órán belül jelezd nekünk E-mailben: hello@makeup4u.hu

A kiszállító cég rögzíti a csomag átvétel időpontját. Amennyiben erre később kerül sor, nem tudjuk a terméket cserélni.

A lehető legpontosabban jelenítjük meg a termékek valódi színeit a honlapon

Mivel azonban a monitor és a beállítások sajátosságai miatt a színek megjelenése változhat,
nem garantálhatjuk Neked a megrendelt és szállított áru színének tökéletes egyezését az általad látottakkal.
Ezért a színekkel kapcsolatos reklamációdat nem tudunk elfogadni.

Mi lesz a megoldás, ha ilyen gondom lenne?

Természetesen a termék kicserélhető, levásárolhatod vagy élhetsz a vásárlástól való elállás jogaiddal,
melyet az általános szerződési feltételünkbe rögzítettünk. A színekkel kapcsolatos panasz esetében
a termék visszaszállítási költsége az elállási jogban foglaltak szerint történik és a megrendelőt terheli.

A termék fantázia neve nem azonos a termék színével?

Igen ez így van. Nem minden esetben, de előfordulhat, ezért szeretnénk felhívni a szíves figyelmedet,
hogy a termék neve nem minden esetben azonos a termék színével.
Javasoljuk, hogy a termék színe alapján válassz és ne a termék elnevezésére hagyatkozz, mert az olykor csak
a termék fantázia neve, és nem a valós színére utal.
Pl : egy élénk piros színű körömlakk fantázia neve lehet akár Black Night is, ami nem feltétlen jelenti azt, hogy a körömlakk fekete.

Nem minden márka  színárnyalata egyforma?

Sajnos NEM! A Magyarországon forgalmazott különböző márkák azonos néven futó termékei között
árnyalat eltérés lehet. Tehát X márkájú termék bézs színe vagy fantázia neve nem feltétlenül fog megegyezni
az Y márkájú ugyanazt a fantázia nevet viselő termék bézs színével.

Visszaküldési cím:

  • Címzett: Német Sándor
  • 1118 Budapest, Frankhegy utca 11-12 között (Átvételi pont )
  • Hétfőtől-Péntekig 10:00-16:00 tudjuk átvenni a csomagot.

Ezekre ügyelj majd:

  • Ha használtad, már tudsz élni az elállási jogoddal
  • A termék és annak eredeti csomagolása nem lehet sérült
  • Utánvéttel nem veszünk át visszaküldött csomagokat
  • Elállás esetén a visszaküldés költsége téged illet
  • Ha mi hibáztunk a szállítási költségek minket terhelnek
  • A termék árát a banki folyószámládra fogjuk utalni
  • Visszaküldött terméket csak nyitvatartási időben tudunk átvenni

SZÉPSÉG BLOG